Löning=shopping

That's right folks!

Drog en sväng in till Umeå idag för att spendera lite hårt intjänade slantar =)

Köpte ett par skitsnygga svarta stövlar! Me like! Fick med mig en fin basker hem också. Till helgen ska jag hem och då blir det Birsta eller sundsvall med mor så då ska jag köpa lite kläder. Allt i garderoben känns stort nu. Inga av jeansen passar längre så jag köpte ett par jeans idag också. De var på rea vilket är perfekt.

Jag väger nu 67 kilo och det kan jag inte fatta som varit överviktig hela mitt liv. Jag ser mig fortfarande som överviktig (hjärnan har svårt att hänga med) och kommer på mig ibland med att tänka mig som storlek större. Jeansen jag köpte var storlek 38 och det är bara så knasigt! Dock helt underbart! Jag mår så mycket bättre nu när jag är hälsosam och inte behöver bära omkring på 16 kilo extra.

Mamma och jag ska åka Ådalen III också i helgen. Jag älskar att göra det, det är så mysigt! Dessutom har de supergod buffe! Det kommer att bli en kanonhelg. Nästa vecka kommer Rami hit upp och då får vi rå om varandra i hela fyra dagar.
 
Baskern jag köpte ¨på Åhlens påminde om en jag köpte förra året men denna såg lite mer glamourös ut. När jag kom hem insåg jag att den var exakt likadan. Only me my friends, only me ...





Orkar inte vända bilderna ... sorry folks

Kommentarer
Postat av: Emma

nice stuff ! : ) stövlarna liknar mina som jag köpte i förrgår. fast mina är utan klack och har fler remmar bak.



hör som sagt av mig när jag luskat lite ; )

2008-08-28 @ 08:38:47
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0