Gårdagen ...

Gårdagen hade både inslag av glädje och tråkigheter. Intervjun gick jättebra. Den skulle väl vara ungefär en timme men jag var där två timmar och tjugo minuter. Det var en jättetrevlig informationsavdelning och jag tror att jag skulle trivas väldigt bra där. Dessvärre är det hård konkurrens. Fem andra är också kallade till intervju så det kan bli svårt att få jobbet.

Träffade söta Angelica och hennes pojkvän i Stockholm. Var jättekul att träffa dem som hastigast!

Hann också med att träffa två kompisar i Norrköping. Jättekul!

Det som var mindre kul var att på tåget hem fick jag fruktansvärda krampor. Trodde stundvis att jag skulle dö! Fem timmar satt kramperna i innan jag gick och lade mig utmattad på kvällen! Det måste vara pencillinet som gör det!
Har också fått klåda av dem och utslag på ben och armar! Väntar på att läkaren ska ringa om en halvtimme så får vi se vad vi ska göra. Känns inget roligt att ha det så här när jag ska ut och resa imorgon =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0