Jag blir så förbannad!

Imorse fick jag ett ett samtal från Umeå! De ville träffa mig. Det var tre stycken som de skulle kalla till intervju och jag var en av dem. Vilken kanonchans tänkte jag! När ville de träffa mig? På måndag! Om fyra dagar! Då är jag på väg till Karibien! Vanligtvis brukar de kontakta en några veckor innan men nu var det inte så. !

Jag förklarade att jag skulle utomlands och sa att jag inte ville missa en sådan chans för att jag var utomlands! ´Hon sa att det var ganska bråttom för att hon som man skulle vikariera för skulle få barn i mars. Hon sa dock att hon skulle prata med de andra och att jag kunde träffa dem när jag kom hem.

Jag tror dock att det inte kommer att bli så. Om de har bråttom och de verkligen gillar någon av de andra kandidaterna så tror jag inte att de kommer att vänta tio extra dagar för att träffa en till.

Blir så sur! Har inte hört något om jobb på en lång period nu men så fort jag åker utomlands en vecka då kommer allt! Förra gången, när jag var i Thailand, ville ett företag ha mig på en andra intervju men de kunde inte vänta en vecka på att jag kommer hem.

Känns så surt! Det hade varit en kanonchans men nu tror jag att jag har missat den för att jag är utomlands.
Oh well. Är ju inte säkert att de inte kan vänta. Och även om jag får komma dit är det ju inte säkert att jag får jobbet! En vecka i Karibien är ju inte helt fel det heller!

Håll alla era tummar att de väntar på mig! Borde få veta det på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0