Jag har fått jobb!

Ja!

I torsdags var jag på intervju i Holmsund utanför Umeå. I fredags fick jag jobbet! I söndags tittade jag på lägenhet och fick den. I morgon flyttar jag och på måndag börjar jag jobba!

Snabba ryck!

De som känner mig vet hur länge jag har längtat efter att inreda en lägenhet och nu äntligen får jag det. Har hittat en jättefin och mysig trea. Hyran var kanonbillig och den ligger två min promenad från jobbet, 30 sek från Coop och 45 från banken. Kunde inte vara bättre!

Har varit och inhandlat massa fina möbler:

* Ett köksbord i ekfanér

* Soffbord

* En mörkgrå divansoffa från Mio som jag köpte tidigare i år.

Hade dessutom ett presentkort på Inreda&Sånt på 1100 kronor vilket passade perfekt! Handlade massa snygga inredningsprylar där idag. Vem vet, det kanske kommer lite foton på hur det ser ut när det är klart.

Jobbet verkar jättespännande! En riktig utmaning. Kommer att vikariera ett år som informatör. Tror att det blir riktigt riktigt bra. Det är nära hem så jag och killen kan lätt fortsätta träffas =)

Kommentarer
Postat av: Angel

Grattis gumman!!! Vad roligt för dig!!

2008-01-30 @ 13:41:25
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Maria

Härligt härligt. Jag är såå avundsjuk på dig som får bo i närheten av den bästa stan...

2008-01-30 @ 16:01:54
URL: http://rucklet.blogspot.com
Postat av: Jenny-M

Grattis vännen!! =)

2008-02-02 @ 10:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0