67,9

Väger jag nu. Det är rätt tufft! Jag vet att jag tjatar om min viktnedgång men det känns så roligt att ni helt enkelt får stå ut med det.

Jag har nu gått ner 15.5 kg. Hurra!

I morgon har jag ÄNTLIGEN semester!!! Som jag har väntat. Fick sms av Rami från Bali. Han sa att flyget hem var minst sju timmar försenat. Fick panik för en sekund och undrade hur det skulle lösa sig. Jag ska ju möta honom i Helsingfors i morgonkväll. Senare på dagen fick jag ett nytt sms där han sa att det hade löst sig. De fick ta ett annat flyg hem så de kommer "bara" vara kanske tre timmar sena. Jihooo!!

Blir underbart att få vänta på att dörrarna öppnas på flygplatsen i Helsingfors och sen står han på andra sidan med ett leende på läpparna.

Ha en skön sommar allihopa! Lär väl inte uppdatera här så mycket de kommande veckorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0