Midsommar

Gud vilken perfekt midsommar jag hade! Den bästa på länge. Jag och Rami bestämde att vi skulle vara med mormor, morfar och deras vän i deras stuga. Det betyder så mycket för dem att vi kommer och det är mysigt att vara där. Vi hade en skön, lugn och mysig midsommar.

Rami jobbade till 15.00 så jag var först med pappa på murberget och köpte godisstrutar i sann traditionsanda. Köpte fyra st. En till morfars, deras vän, en till Rami och en till min vän.

När vi kom stod morfar och spelade nyckelharpa på verandan. Det satte stämningen för resten av dagen. Det är så otroligt mysigt med livemusik. Han spelade nyckelharpa och jag dansade runt den lilla hemmagjorda midsommarstången.

Vi kastade pil, åt god mat, drack champagne och surrade. Innan jag gick och lade mig plockade jag sju blommor för att drömma om min framtida man ;) Rami oroade sig och det första han sa när han vaknade var:

"So, what about the dream?"

Jag drömde om honom =)

Vädret var kanon! Vi satt ute hela dagen fram till kl. 22 och då gick vi in och tände en brasa i öppna spisen och myste under täcket.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0