Tjejhelg

Eftersom min käre pojkväne är och roar sig på andra sidan jordklotet passar jag på att ha en tjejhelg. Mamma kommer hit så jag slutar 12 imorgon. Känns jätteskönt! Denna vecka har gått snabbt vilket är underbart. Om exakt två veckor är jag på flygplatsen mot Helsingfors =)

När mamma kommer ska vi först ut och promenera och sedan ska vi åka på ett spa. Efter det ska vi gå till ett ställe som heter Garage. Där har de riktiga texas barbeque´s och massa gott. Man får välja kött, välja potatistyp och sedan såg. Allt är som ett hopplock där man själv väljer. Verkar helt underbart gott.

Ett av helgens uppdrag är att köpa en picknickbag. Jag såg en test där Coops sort hade vunnit så den får det blir till sommarens äventyr.

 
www.sodraberget.se      www.asienguiden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0