Viktnedgång

I snart fyra veckor har jag gått på en diet. Det har gett otrolig resultat. När det hade gått tre veckor hade jag gått ner 6.7 kg. Känns riktigt bra! Ska väga mig på onsdag för att se hur det går. Det syns ganska stor skillnad nu mot för när jag tittar på korten från Orlando! Mitt mål är att väga kring 65 kilo och jag kommer definitivt att vara där i sommar

Jobbet rullar på. Längtar verkligen till sommarsemestern nu. 11 juli är det min tur och då bär det direkt av till Finland. Ska på bröllop. Det är en av Ramis vänner som ska gifta sig. Ska bli jättekul! God mat, fina kläder och trevligt sällskap (förhoppningsvis kan några kommunicera med mig på svenska eller engelska)

I sommar ska jag och Rami åka på en minisemester med mamma och pappa. Vi tar båten till Tallin och stannar där en natt. Det blir riktigt mysigt och det känns riktigt seriöst att ta med pojkvännen ;)

Vädret har ju varit helt fantastiskt de senaste dagarna. Kan man bli annat än lycklilg? Jag längtar till midsommar! Då ska jag gotta till det lite med att äta kött och grönsaker bland annat. Ser fram emot det!

Vet ni föresten, jag har inte druckit  mycket alkoho det senaste året. Har inte varit berusad på nästan ett år. Det blir väl så när man hamnar i "tillsammansfällan" Alkohol är inget jag saknar även om jag kan ta mig en baileys eller lite vin emellanåt.

Skönt med en kortvecka denna vecka. Nationaldagen "firar" jag i Härnösand. Ska bli skönt som tusan.

Nej, nu är det snart dags för pilates. Må väl!

 

No more of this! (fan vad gott det ser ut!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0