Helg

Jag vaknade och ville verkligen bara sova vidare i morse men det gick icke. Ska nämligen på Body pump snart. Måste tvinga mig dit! Ikväll kommer Rami och vi ska bara ta det lugnt och mysa i soffan.

Har känt mig jättetrött i kroppen de senaste tre dagarna. Vet inte vad det är. Förkylning på g kanke?

Tur jag ska på semester snart då ;)

Om fyra veckor åker jag och Rami till Disneyworld, Orlando! Ska bli så himla roligt! Vi får vara barn i två veckor och bara leka av oss. Jag har dessutom hittat Florida Mall i närheten med 270 affärer! Dessutom finns en outlet i trakterna. Jag och Rami ska shoppa nu när dollarn är så låg!


image243
http://z.about.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0