Min baby fyller år!

Han kom hem från Brasilien kl. 23.30 inatt. Jag kunde inte somna innan. När jag hörde nyckeln vridas runt i dörren nere spred sig ett leende på mina läppar. Min baby är tillbaka. Han berättade om hajar, stora som mig, en meter stora sköldpaddor och baracudor.

Kl. 7 imorse väckte jag honom med frukost på sängen, ballonger och paket. Han uppskattar såna saker mer än någon annan. Själv höll jag på att börja gråta när jag skulle sjunga Ja må han leva för jag var så glad att han var hemma.

I kväll ska jag ta honom ett hotell, äta middag, bada utomhusjacuzzi (med vacker utsikt mot vattnet) och hotellfrukost morgonen efter. Han vet inte detta, ska bli en överraskning så vi får hoppas att han inte läser detta. Om han gör det får vi hoppas att han inte förstår vad jag skrivit (vi pratar engelska med varandra).

Nu är det jobbdags!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0