Äntligen!

I morgonbitti kl 9.15 ska jag köa inne i Umeå utanför en frissa. De har drop-in och sa att jag kunde komma och hänga på låset för att vara säker på att få en tid.

Då ska jag klippa mig och bleka utväxten, alternativt slinga. Det blir den mindre radikala frisyren först. Sen får jag se hur jag trivs i det. Jag har involverat halva jobbet i mitt klippprojekt =) Gud vad jag kommer att sakna mina arbetskompisar.

Efter jobbet gick jag till Coop och köpte massa gott. Gjorde världens godaste mat (som R faktiskt hade lagat åt tmig när jag kom hem på lunch) Snabbt, lätt och gott.

Det är pastaknyten med gorgonzola (som jag eg. inte ens gillar) och valnöt. Till det steker jag kycklig och gör en pestosås som kycklingen får puttra i. Jag blandar i hop allt och toppar med massa ruccola. Ett hett tips! Åt lite naan bröd till det också. Mums! Nu är det fredag!

Köpte lite cshewnötter också. Till det blir det smoothies och juice.

Plus massa tända ljus.
Myyyyys!



Coola dörrar i Dublin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0