Bra dag

Gud vilken inspirerande dag i STHLM! Dagen började dock inte så bra. Planet var cirka en timme sen till storstaden men jag hann med tio minuters marginal till mötet. Jag var inte den enda som hade trafikproblem. Min projektledare var senare än mig. Träffade massa trevliga människor och vi pratade om väldigt intressanta saker. 

Projektet jag kommer att jobba i känns otroligt roligt! Det kommer att få stort, nationellt medialt intresse och jag kommer att arbeta med många kompetenta människor. Jag kommer också att lära känan väldigt många människor och få ett stort kontaktnät eftersom jag kommer att jobba med tre län och ha kontakt med informatörer, politiker och branschfolk från dessa län. Så kul! Jag älskar sociala jobb. Det kommer också att bli mycket resor. Det är kul.

Min stackars söt ringde nyss. Han har legat på operationsbordet idag. Var lite orolig men allt har gått bra. Han lät så liten på rösten att jag ville sätta mig på planet och flyga dit. Jag vet att han är ok så jag får försöka att inte oroa mig.

I morgon ska jag på hälsomässa. Kul!

Trött efter en lång dag (5 imorse) så nu ska jag soooooova!

Plutten i Orlando i april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0