Dreggel

Jag kan verkligen inte hjälpa det men jag avgudar (som jag nämnt tidigare) tatuerade män. Det finns inget snyggare med en kille med snygg, lite rockig stil och tatueringar. Det går jag igång på ;) En som ser lite farlig ut sådär.

Grabbarna i Miami Inc. kan man ju dreggla över! Min kollega (hon är typ 50+) har varit inne i deras tatueringsshop. Hon surrade med Yoji och hon tyckte att det var coolt. Tydligen brukade hon kolla på Miami Inc. (med hennes son antar jag)

Hur är det då med min kille? En farlig, hård, tatuerad kille?
Ha ha, nej, verkligen inte! Ser ju ut som snällheten själv men en liten 
tatoo på axeln dock ;)

 
Han är ju bara så läcker att man kan dö! Chris


Yes please! Ami

 

Bilderna från tlc.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0