Home sweet home

Nu har jag jobbat en vecka och det går riktigt bra! Mina kollegor är jättesöta och jag trivs bra. Det är mycker mer ansvar än jag tidigare trott och det är och det blir mycket tjänsteresor till STHLM. Det är dock bara kul. Tempot är också totalt olikt innan. Nu är det flera möten per dag mot för innan när det var något möte i veckan. Jag tror att det här jobbet kommer att öppna många dörrar i framtiden och det känns kul!

Att vara sambo är kanon! Så mysigt! Dessvärre har vi knappt setts denna vecka =( Han jobbar 15-01 (plus restid på en timme) så vi sover bara ihop. Skittrist men vi ses ju mer än innan varje fall.

Han åker till Brasilien nästa vecka med jobbet. För att kolla på formel-1. Vissar har ju tur ... Flickvännen fick inte följa med! Han kommer hem dagen innan sin födelsedag. Då har jag en överraskning till honom. Har bokat in oss på Högakusten hotellet! Vi ska först äta tre rätter. Efter det blir det utomhusjacuzzi med utsikt över bron. Så romantiskt och mysigt! Speciellt när vi inte setts på en vecka då. Hur ska jag klara så länge?

Trivs så bra i nya lägenheten! Trots att den är mycket mindre och att vi sover i en 120cm säng tillsammans med samma täcke  gillar jag denna bättre. Så charmig! Vill inte flytta härifrån. Desutom bor vi båda gratis och behöver varken betala hyra, internet, värme eller något annat. Det är en lyx!





(lite flyttstök ännu på bilderna men ni får en uppfattning)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser jättefint ut i nya lyan, kul med bilder =) Hoppas du roar dig där i din ensamhet, här har målats en säng precis med grundfärg, vet inte vad jag ska säga, just nu ser det ut som skit, haha! men efter några lager färg ska det nog bli bra hoppas jag i alla fall ;-) Kramis

2008-10-24 @ 21:26:12
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Ammie

Världen är bra liten=) Kul med nytt jobb, stort lycka till! Hoppas allt är bra med dig!

2008-10-26 @ 11:11:53
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. Trevligt att lampan verkar lika bra som det låter eftersom du verkar helnöjd :) kanske blir ett köp så småningom iallafall. Vilken lyx att inte behöva betala hyra och dylikt, får man fråga hur det kommer sig?

2008-11-16 @ 18:14:50
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0