I hälsans tecken

Hälsomässan var verkligen intressant! Jag är ju väldigt intresserad av hälsa. Gick runt och kollade i massa montrar och lyssnade på ett seminarie om stresshantering.

Fick också en coachning på 30 min.  Det var så jävla intressant, fick flera aha-upplevelser. Alla borde ha en egen!
Satt i flera massagefotöljer. Gud vad sköna de är! Satt i kungen av kungar och höll på att somna. Testade också taktilberöring och är helt fast! Det var det bästa jag testat på länge. Jag har inte så hög smärttröskel och tycker att vanlig massage gör ont så taktil stimulering (de rör försiktigt med händerna och masserar lätt) var perfekt. Så otroligt avslappnande att jag var helt sömnig efterråt.

Jag har fått ett nytt "beroende" Smoothies! Det är mitt nya godis. Så himla gott. Jag har masa självplokade bär i frysen men är för lat att göra egna så jag köper färdiga, nothing else added than fruit. Dyrt som stryk blir det dock men godis kostar ju också.

har ju ätit mer mat än på länge nu eftersom jag trappar upp i dieten. Jag gick förbi stället för att väga mig, mest för nyfikenhetens skull. Trodde jag hade gått upp eftersom jag börjat äta mer.

Hör och häpna - jag hade gått ner drygt ett halvt kilo till. Hur gick det till? Nu väger jag 65,5 och har gått ner ca 18 kilo.

Coolt.




Dyrt mums


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte så svårt. Bara att fläta lite.. :)

2008-10-12 @ 13:25:22
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Emma

oja ! halloumi är såååååå gott ! jag älskar det ! : )



japp , vi ses ! : )

2008-10-12 @ 16:26:43
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0