Ont

I morgon ska jag på min första tjänsteresa som informatör. Kl. 5.55 kommer taxin och hämtar mig och kör mig till flyget. Ska till STHLM och träffa de nationella informatörerna i min nya organisation + lite folk från ledningen. Det ska bli riktigt spännande! Kommer dock bli en låååång dag. Är inte hemma förrän 21.30. Hoppas vi får gott fika och mat på stället så man orkar igenom dagen.

Jag har inte mått något vidare idag. Har haft ont i huvudet ganska länge, haft lock för ena örat i veckor och ont runt ögonen. Kände att det var bihålen på gång. Fick kortisonnässpray utskrivet idag. Hoppas att det hjälper. Gruvar mig för flyget i morgon, kanske gör jätteont i huvudet!

Idag fick jag två paket med posten. Det är alltid speciellt att få gå och hämta ut dem från "posten". Lite som julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0