Ska jag ... eller inte?

Under några veckor nu har jag funderat på att klippa mig. När jag bodde i London hade jag skitkort, jätteblont hår. Det var en cool frisyr, lättstylad. Nu är det så att jag haar tappat juriskt mycket hår den senaste tiden (stress+ viktnedgång på 17 kg) och då har tankarna på att klippa mig kort kommit tillbaka.

Det är dock ett stort steg och det som känns bra idag kanske jag ångrar i morgon. Dock har jag ju i princip aldrig håret utsläppt så vad är då meningen med att ha långt?

Jag hade sån här frisyr tidigare (och är småsugen på den igen):



   

Om jag inte är lika modig skulle jag också kunna tänka mig något sånt här:

 
Alla bilder från www.asos.com

Förra gången jag hade kort ville jag ha långt. Nu är mitt hår dock så tunt och jag tänker att då borde det vara bra att klippa det kort och börja om från början.

I somras såg det ut såhär, uppsatt i knut(det gör det väl typ fortfarande fast mer utväxt)



Vad tycker du, hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det kan vara sjuktsnyggt med kort hår på vissa tjejer, skulle själv dock inte våga eller ens passa i det, men jag tror att du absolut skulle klä finfint i det. Har du ingen bild och visa när du hade kort hår sist =D

2008-10-02 @ 21:58:09
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Jag tror att du skulle vara jättesnygg i kort hår. Go for it. Du kan ju börja med den lite längre frisyren och känna dig för och sedan klippa ännu kortare. Kram

2008-10-03 @ 13:13:19
URL: http://rucklet.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hej flickor! Jag har beslutat mig (efter att ha involverat hela jobbet och funderat hit och dit hihi)att jag ska klippa en page först och känna mig för. Det blir som en slags kompromiss

2008-10-03 @ 17:56:15
URL: http://helaharligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0