Wohoo!

Den 25/12 åker jag och R till Egypten! Det ska bli så mysigt! Vi har länge funderat på att åka någonstans över jul och nyår men allt var så fruktansvärt dyrt. Jag vägrar betala dubbelt upp för en resa när man kan få två resor för samma pris. Vi hade tänkt att åka till Karibien eller Thailand men vi har bestämt att åka någonstans så varmt när det inte är högsäsong. Egypten var ett bra prisval. Det är förvisso inte jättevarmt (ca 23 grader) men man kan ändå sola + få se massa häftiga saker.


Vi ska bo i El Gouna





Sen ska vi åka på utflykter till Kairo för att se pyramiderna
 


och Luxor och se konungarnas dal bland annat

Vi ska snorkla massa!




Och bara ha det trevligt!

Alla bilder är från www.fritidsresor.se


Längtar! Jag älskar att resa med R

Kommentarer
Postat av: Emma

Men guu va härligt!

Jag längtar oxå massor tills vi ska åka.

Kanske stöter på varann där:)

2008-10-22 @ 20:00:32
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag var i Egypten i januari. Riktigt fint ställe men ett tips är en riktigt varm tröja. Var väldigt kallt!!!

Ha en bra dag!

2008-11-02 @ 12:48:51
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0