Bitter

Jag känner inte igen mig själv. Tycker att jag har varit så negativ de senaste två veckorna. Jag trpr att det är finskakursen på kvällarna som ställer till det lite. Två långkvällar i veckan efter jobbet känns lite jobbigt. Det känns som att allt annat får lida (träningen, städningen etc) för att jag är för trött.

Idag tog jag dock mitt förnuft till fånga. Efter jobbet gick jag till min volontärdam (jag är volontär åt en gammal kvinna sokm jag går ut och promenerar med en gång i veckan) sen drog jag till Storsjöhallen.

Jag simmade 30 min och sen satt jag i bubbelpoolen och relaxade (ja, de har en sån där) och efter det svettades jag i bastun. Det var skönt och precis vad jag behövde. Brist på träning tror jag kan göra mig lite grinig.

Behöver en kram från R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0