Duktig kicka!

Nu är jag glad och lättad igen. Varför? Jo, jag har storstädat lägenheten! Jag har bytt sängkläder, diskat, städat och tvättat tre maskiner kläder. Det känns så skönt efteråt! Ungefär som att man städar bort sitt dåliga humör.

I morgon kommer mammi hit och vi ska ha en tjejghelg. Dock kommer jag inte att vara med en henne på kvällen i morgon. Vi ska nämligen ha fest på jobbet =) Nästan 50 personer blir vi och det kommer bli en massa bus (det vet jag för att jag varit med och gjort det) Vi kommer också att klä upp oss massor och ha det mysigt.

Innan ska jag hem till en kollega och dricka drinkar. Mums!

Nu sitter jag och njuter i soffan och ska tända lite ljus.  Det är en mysig sak med mörkret, jag får tända ljuuuus


Just nu är jag så sjukt sugen på godis att jag dör. Har kämpat mot suget
flera timmar! Får ju inte äta ...

Kommentarer
Postat av: michaela

mums!!!!

2008-09-18 @ 23:10:56
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Eller hur!? =)

2008-09-19 @ 07:45:14
URL: http://helaharligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0