Jag är kääär!

Jag har haft världens mysigaste helg med pojkvännen (blivande sambon;) ) Vi har inte gjort någonting alls faktiskt. Vi kände oss båda krassliga så vi avbokade wasaresan. Vi har bara strosat på stan och sånt men ändå var det såååå mysigt.

Har haft en sån helg att jag kan bara kolla på honom och se hur vacker han är, vill ta i honom hela tiden och njuter av allt han säger. Har känt mig riktigt jävla förälskad helt enkelt.

Ser så mycket fram emot att flytta ihop med honom (trots det lilla utrymmet) och hoppas att det går smidigt.
Jag har fått veta mer om mitt nya jobb nu och pratat med lite folk och det verkar otroligt spännande. Det kommer att bli fullt upp. Mycket resor och mycket att göra men det känns otroligt kul! Tror jag kommer att lära mig massor av detta jobb!


Världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0