Myyyys

Då kommer det sedvanliga tjatet om mitt viktnedgång. Jag är ju på upptrappningen nu och kommer snart äta vanligt. Denna vecka hade jag gått ner ytterligare ett kilo. Känns så skönt! Nu väger jag 66 kilo och har gått ner 17,3 kg. Det känns fortfarande väldigt konstigt och jag har svårt att förstå att jag inte längre är överviktig.

Finskan var hur kul som helst! Jag har träffat några nya kompisar och det är så oligt att prata med folk i samma situation. Jag älskar språk och har alltid gjort det. Det är min passion. Om jag inte arbetade med kommunikation skulle jag lätt velat arbeta som kontakttolk.

Jag pratar dock bara flytande engelska och franska just nu. Förhoppningsvis kan jag lägga till finska på listan och att jag senare i livet kan prata spanska och kanske italienska eller något.

Nu snusar pojkvännen i sängen och jag ska snart iväg på jobb. Arbetar halvdag idag så det kommer bli en lätt dag. Jag ska iväg med the big boss och fotografera "första spadtaget" på ett bygge. Jag hoppas att det kommer lite press dit.

Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0