Sa du Vasa sa du?

Till helgen firar jag och bubby ett år som par =) Det har varit ett år av berg-och dalbana men vi blir starkare och starkare ju längre tiden går. Vi hade umgåtts två månader innan vi bestämde att vi skulle bli ett par. Det var på Amsterdam flygplats när vi var på väg till Thailand ha ha.

Vi kände båda att vi ville göra något speciellt på vår ettårsdag. R undrade om jag kunde ta ledigt så vi kunde åka någonstans (typ Rom eller Paris) dock kan jag inte göra det just nu. Ska vara ledig i höst och jul så jag kan inte ta ut några mer dagar just nu.

Vi kom fram till en bra kompromiss. Vi ska åka till Vasa med båten och bo på hotell i två nätter. Vi ska på på Tropiclandia hotel. Både R och jag är vattendjur så det passar perfekt. Det är ett stort vattenland med massa skoj och det finns bastuavdelning osv. En dag ska vi garanterat spendera där och sen blir det mys och shopping i Vasa.

Spännande! Jag har inte varit i Vasa förut. Någon som varit där?

Vafan! Nu läste jag precis på deras hemsida att de har stängt för renovation! Typisk!

Update:
Jag är dagvill! De har inte alls stängt då. Jag har verkligen ingen koll på datum just nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nämen, vilket datum har ni som er årsdag? Jag o Peter firar ju i helgen också, den 27:) O då är också bröllopet men jag har bokat hotellrum för mig, Peter och hunden till natten så vi får fira lite i alla fall:) Hoppas er resa blir bra! Kram!

2008-09-22 @ 12:46:22
Postat av: Jeanette

Hej sweetiepie! Jag tror att vi har årsdag den 25 eller 26 september. Kommer inte ihåg just nu (det står skrivet i fotoalbumet) Gud så mysigt med bröllop och gud vad du kommer att gråta ;) Ha en supermysig helg. Får hundar följa med på hotellrum? Coolt!

2008-09-22 @ 18:48:54
URL: http://helaharligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0