Tröttis

Nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken. Klockan är bara 22:50 men jag hade gärna somnat för 50 min sedan. Är så galet trött efter en stressig vecka. Är hemma i H-sand nu hos päronen. R slutar jobba kl. 23 och kommer direkt och hämtar mig.

Ni vet känslan när man verkligen kämpar emot ögonlocken som vill falla tungt? Så känner jag nu.

Det kommer att bli en bra helg för det känner jag på mig. I morgon ska vi kanske grilla och sedan hälsa på R's finska grannar och deras ybersöta små barn. Vi träffade lillkillen på nyår när han var några dagar gammal och sedan såg jag honom i våras. Ser fram emot att se hur han vuxit!

Jag och en kollega funderade på om vi ska dra ihop en kräftfest om några helger. Vi fann varandra förra helgen när vi var på samma fest. Jag är så glad att jag lärt känna söta vänner uppe i norr. Det ska bli kalaskul med en stor parmiddag. Nu hoppas jag att alla kan den helgen och att det blir av.

Snälla R, kom och hämta mig nu

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0