Det ser dystert ut!

Det börjar dra ihop sig till Miami. Jag kollade vädret som jag alltid gör innan jag åker på semester. Kollade Yr.no och enligt de ska det regna de fem första (av sju) dagarna. Halleluljah! Nu ska ju vara bästa tiden att åka!
Jag tänker inte tro på det riktigt än. Blir seriöst deppad om det regnar fem (5!) dagar. Vad gör vi då?

Jag vill ha sommar, sol och bad. Snälla Miami, svik mig inte.

Till något roligare ... Var och tittade på lägenheten igen (ni som känner mig vet att jag naturligtvis inte kan hålla mig borta). Nu hade de tapetserat hallen, vardagsrummet och köket -fondväggar. Blev så jävla fint! I am totally and utterly in love! Kan knappt bärga mig för att börja bära in möblerna.

Tur jag ska åka iväg så jag får lite annat att tänka på =)

Som tröst för den dystra väderprognosen ringde jag morsan som fick följa med till Birsta (läs skjutsa mig och sällskap)
Vi gick och kollade ut lite blommor till trädgården. Hittade utemöbler jag vill köpa också.

Wohoo

Kommentarer
Postat av: Angel

Grattis till nytt boende! Får man komma och hälsa på sedan?! ;)



Du får kolla in Miami före mig, så kan jag fråga dig om massor sedan! :) När åker ni?

KRam

2009-05-20 @ 08:57:41
URL: http://angel.blogg.se/
Postat av: K

Grattis till lägenheten!

2009-05-20 @ 10:15:13
Postat av: Cicci

Inga bilder från Miami? Hur blev vädret nu då? Hoppas kanonbra! =)

Kram

2009-06-03 @ 10:41:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok
Postat av: Madde

Hej! Hur var Miami? Jag kom på att du skickade sms häromdagen, svarar jag inte direkt har jag en tendens att glömma bort det sedan! Vi kommer upp till midsommar men jag stannar bara en dag. Vi ska fira med P mamma och pappa och sedan med Andreas med familj. Jag börjar jobba direkt på måndagen så jag ska åka hem själv, P stannar kvar. Jag hoppas att jag kanske kan få en stund och hälsa på dig! kram

2009-06-05 @ 14:53:27
URL: http://mintto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0