Jag är med b...

ostad! Jag har köpt en lägenhet!!! Helt galet! Och det har gått i världens fart och jag har gjort världens kap. Det är en radhuslägenhet, en två, på 64m2. Världens finaste trädgård som är stor!

och det bästa? Jag får välja alla tapeter, golv, kakel och klinkers =)

Det har varit en vattenskada så försäkringsbolaget har blivit inkopplad och NCC är där och bygger (de har rivit ut väggar och allt och börjat om från början).

Köket är ganska stort och badrummet litet. Det finns en tvättstuga med tvättmaskin och torkskåp innuti lägenheten. Det fnns en altan ute och två stora förråd utanför lägenheten. I sovrummet finns en klädkammare som man kan gå in i. Värme, vatten, teve, internet, carport och motorvärmare ingår i hyran som inte alls är dyr.

Ni får lite före bilder så kan ni jämföra hur det ser ut om en månad när jag flyttar in.
Nu sitter jag här med tapeter och ska välja för fyra rum. Herregud!




Vardagsrummet


Mysig trädgård där det brukar synas råddjur

Ni som bor i storstäder eller mer söderöver kan avundas priset.
60 000:-     Jag tror jag är nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0