Gävlebo

Då var jag Gävlebo och har varit i tre veckor. Måste säga att jag redan trivs väldigt bra och det känns bra i hjärtat! Nu måste jag bara hitta havet ;) Är ju van att se det varje dag så jag saknar det lite. Idag såg jag det dock, i Furuvik. Har varit hemma från jobbet nästan hela veckan och varit tokfrkyld. Bara legat i soffan och mått p*ss. Idag var första gången jag gick ut och var ute. Tänkte att frisk luft gör gott så jag åkte till Furuvik julmarknad. Myspys!

De två första helgerna var brudarna här för att hålla mig sällskap. Tre st. hemifrånden första helgen och två från sthlm den andra. Sweet! Nu hoppas jag man lär känna lite folk här så man får sig lite socialt liv.


Ny frippa!


Nu måste jag hita en Gävlefrisör som kan fixa håret lika snyggt som S


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

tycker du jag behöver säga de ;)

men ring nu 181807 och be Stina om en tid.. hon ÄR bäst. å de säger jag inte bara för vi är kompisar.



furuvik ja.. där växte jag upp.

jobbat på camingen vart med i cirkusen och ridigt kalla vinterdagar. jag älskar stället. å marknaden är så fin !! men ja, kall.



KRAM

2010-12-13 @ 23:44:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0