Mindre myspys och mindre livskvalitet

stavas MENS!

Fy fan vad dålig jag blir sen jag slutade med p-piller (brjade med dem när jag var 15 just av den anledningen) Men jag tycker att jag blir mindre mig själv när jag proppar i mig hormoner. Det märker man så här i efterhand!

Men, till det mindre roliga. Får såna jävulska smärtor att jag måste andas igenom dem. Att stå i dischen och spruta varmvatten på äggstockarna hjälper lite. Blir otroligt ljudkänslig när smärtorna kommer. Ingen får prata med mig, slamra med bestick eller dylikt. Känner mig som att jag går runt i en bubbla. Den senaste trenden är att jag blir otroligt illamående och kräks också.

Tack och lov varar detta jobbiga endast i ungefär 2 dagar så man får förska lida sig igenom det. Men, inte kul när man vaknar en lördagmorgn och skiten startar. Ni som får lite ryggont och knappt känner av det kan skratta er lycklliga. Här snackar vi handikapp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0