Jag flytt int ... eller?

Ok, dags att göra officiellt. Jag ska flytta till Gävle efter nyår! Lämna all trygghet och alla vänner bakom mig. *hjälp*


Det är en prova-på-grej så jag kan närsomhelst flytta hem om det inte känns bra. Känner inga människor där (förutom mina underbara kollegor på Gävlekontoret) och är minst sagt nervös. Lägenheten ligger ut för uthyrning, ska ordna visning nästa helg och sen hitta någon lämplig bostad där.

Bra saker med Gävle:
Inte för stort
Ganska nära hem
Fortfarande norrlandskusten
Fortfarande snö på vintern
Nära till storstan
Nära till Arlanda
Folket verkar trevliga

Mindre bra saker med Gävle:
Går ju inte att jämföra med Högakusten
Havet är inte lika tillgängligt som här
Man kan inte gå överallt

Hursomhelst hoppas jag att staden kommer att ta hand om mig, att man lär känna nya, spännande människor och att jag hittar ett lugnt, rogivande ställe att bo på.

Högakusten i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Välkomen hit !! :)

2010-09-20 @ 18:43:13
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0