Mycket just nu!

Mycket på alla plan i livet just nu. Mycket resor i jobbet, flytt, hyra ut lägenhet, hitta lägenget, relationer, viktnedgång, träning, sjuk. Helt slutkörd! Måste vila lite=)

Vem som ska hyra är nästan kalrt. Sen har jag hittat en lägenhet jag är intresserad av. En tvåa (bostadsrätt som hyrs ut) med bra hyra! Nära skog, skidspår och elljusspår. Lovely! Den var nyrenoverad också. Får bilder ikväll och hoppas den är så fräsch som jag vill. Har hunnit kolla upp gym (100 m från jobbet) och bokat lite fikadejter med bekanta så nu känns det lite enklare. Det kommer nog bli bra det här =)



Min lilla bäbis - kommer att sakna dig!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

galet fina lägenheter, men vem vill inte ha ett litet hus :) mys! ..men en fin lägenhet här låter inte alls fel. du, vi kanske springer på varandra

2010-09-29 @ 12:40:02
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0